Johan Dexters

Gecoöpteerd bestuurslid

Johan Dexters werd geboren in 1971 en is vader van twee geweldige zonen en een dochter. Gedurende meer dan 30 jaar was hij een gepassioneerde begrafenisondernemer in Antwerpen en sinds kort is zijn oudste zoon in zijn voetsporen getreden in het hartje van Antwerpen. Vandaag dient hij de uitvaartsector als voorzitter van de overkoepelende beroepsorganisatie in België (al 20 jaar) en ondervoorzitter van de The World Organization of Funeral Operatives.

Sinds kort is hij lid van onze partij.

Zijn keuze om lid te worden van NV-A werd ingegeven door zijn sterke wens om een zinvolle bijdrage te leveren aan de samenleving.

Hij is ervan overtuigd dat de kracht van samenwerking met mensen die dezelfde waarden delen, leidt tot een grotere maatschappelijke impact.

Het familiedevies “virtus, concordia, fides" weerspiegelt zich in de kernwaarden ‘dienstbaarheid', ‘welwillendheid' en ‘zorg voor anderen’.

Deze principes zijn hem immers van jongs af aan bijgebracht en vormen de basis van zijn inzet om een positieve verandering teweeg te brengen.

Verbondenheid, liefde voor Antwerpen en samen bouwen vormen de pijlers van een gemeenschap die gedreven is om gezamenlijk te groeien, te bloeien en een sterke band te smeden met onze prachtige stad.

Door onze krachten te bundelen, streven we ernaar om een hechte gemeenschap te creëren waarin iedereen bijdraagt aan het welzijn en de welvaart van Antwerpen. Met een diepgewortelde liefde voor deze stad, gaan we gezamenlijk de uitdagingen aan en bouwen we aan een toekomst waarin de verbondenheid en inzet van elk individu bijdragen aan een bloeiende en inclusieve gemeenschap.