Evi Hofmans

Gecoöpteerd bestuurslid

Evi, 24 jaar oud, is een gedreven inwoner van Antwerpen met een passie voor communicatie en politiek.
Na het behalen van haar bachelor in Communicatiemanagement (Thomas More Hogeschool) en haar Master in Internationale Betrekkingen en Diplomatie (UAntwerpen), heeft ze haar vaardigheden en interesses gecombineerd in haar huidige rol als kabinetsmedewerker bij Antwerps schepen voor haven, stadsontwikkeling, ruimtelijke ordening en patrimonium, Annick De Ridder.
Haar werk richt zich voornamelijk op communicatie en PR, waarbij ze haar talenten benut om het beleid en de initiatieven van de stad op een effectieve manier over te brengen.
Afkomstig uit het landelijke Reet, heeft ze zich jarenlang ingezet als leiding, bestuurslid en organisator van verschillende evenementen als lid van de KLJ.
Anderen zouden Evi omschrijven als sociaal persoon die graag haar weekends spendeert met vrienden en familie.
Tussen al haar bezigheden door vindt ze ook tijd om te sporten, omdat een gezonde levensstijl voor haar belangrijk is.
Evi's persoonlijke doel is om van Vlaanderen de meest leefbare plek te maken voor jongvolwassenen, waar ambitie beloond wordt en er ruimte is om te sparen voor een mooie toekomst.