Dre Hollanders

Gecoöpteerd Bestuurslid

Als trotse Vlaming en Antwerpenaar zet hij zich in voor een gedreven, hartelijk en ongecompliceerd Vlaanderen, dat onze gemeenschappelijke identiteit en cultuur waardeert en verrijkt. Hij wil zich actief inzetten voor een betere geestelijke gezondheidszorg en welzijn voor elk individu, ongeacht hun afkomst of mening. Hij wil ook meebouwen aan een vrij en veilig Vlaanderen dat werken, ondernemen en sparen stimuleert en dat kansen biedt voor persoonlijke groei. Hij doet dit alles met eerlijkheid en respect, want dat zijn voor hem fundamentele waarden.

Hij gelooft in een Europa van volksgemeenschappen die zelfbeschikking en diversiteit bevorderen. De herleving van de volksgemeenschappen in Europa is een positieve en democratische kracht voor ons continent. In een bond van verschillende onafhankelijke gemeenschappen kan Vlaanderen beter samenwerken met andere gemeenschappen, binnen en buiten België, dan een Vlaanderen in een mislukt en kunstmatig unitair België.