Sportgala 2024

Op 8 maart 2024

Het jaarlijkse Sportgala van het district Antwerpen en de sportraad vond dit jaar plaats op 8 maart in het Zuiderpershuis.

Charlie Van Leuffel, districtsschepen van Sport, vertelt: “Tijdens deze feestelijke avond werden maar liefst 49 individuele sporters en 37 teamprestaties gevierd. In ons district is dan ook zeer veel sporttalent aanwezig in verschillende disciplines. Tafeltennis, atletiek, zwemmen, gevechtssport, bodybuilding, zeilen, voetbal, hockey, beachtennis, basketbal, wakeboarden en schoonspringen zijn daar slechts enkele voorbeelden van. Behalve onze sporters hebben we ook verdienstelijke clubleden en vrijwilligers in de bloemetjes gezet om hen te bedanken voor hun inzet. We zijn heel fier op hen allemaal!”

Districtsraadslid Laura Delmas en bestuurslid Rani De Leeneer kwamen samen met districtsburgemeester Paul Cordy het district Antwerpen en onze districtsschepen Charlie van Leuffel bedanken voor deze fijne avond.