Kaas-en-Bieravond zaterdag 18 november met schepen voor Sociale Zaken Fons Duchateau

Op 18 november 2017

Vanwege het grote succes organiseert N-VA district Antwerpen ook dit najaar een Kaas-en-Bieravond. U bent welkom op zaterdag 18 november om 19 uur op onze Kaas-en-Bieravond, met een uitstekende keuze aan kazen en bieren, in de feeërieke historische kelder van Exspecto van de Sint-Andrieskerk in de Waaistraat. Niemand minder dan Fons Duchateau, Antwerps schepen voor Sociale Zaken, OCMW-voorzitter en voorzitter van N-VA Antwerpen, komt langs om het sociale beleid van de stad toe te lichten. Onder meer het onderzoek naar mensen die hier een leefloon ontvangen terwijl ze vastgoed bezitten in het buitenland, zal de revue passeren.

Wij bieden u een aperitief, drie proefglazen (15cl) van de geselecteerde bieren en een prachtig kaas-buffet (met brood en de gebruikelijke garnituur, noten, fruit...). Dit alles voor 18 euro per persoon (10 euro voor kinderen). Optioneel is er dessert te verkrijgen. Wil u graag een potje rijstpap met bruine suiker (2 euro) dan betaalt u 20 euro bij inschrijving (geef duidelijk aan bij inschrijving of u ook een dessert wil). Aan de toog zijn er nog bieren te verkrijgen. U wordt verwacht vanaf 19u.

Speciale wensen zoals schotel met fijne vleeswaren of glutenvrij op speciaal verzoek te verkrijgen.

Tot dan!

Bestuur N-VA district Antwerpen

Inschrijven bij organisatieverantwoordelijke Dirk Monballiu: dirk.monballiu [at] n-va.be of 0475 86 50 00, ten laatste op woensdag 15 november.

Deuren: 19u

Meer info over zaal:

Adres:

Zaal Exspecto, Waaistraat (naast Sint-Andrieskerk), 2000 Antwerpen.