District Antwerpen nodigt inwoners uit op gratis winterfeest ‘Winters Geluk’

Op 2 februari 2016

Op zaterdag 6 februari nodigt het district Antwerpen alle inwoners uit voor Winters Geluk, een gratis winterfeest op de Dageraadplaats. Iedereen is welkom om mee te feesten en te genieten van warmte, licht, sfeer en gezelligheid. Er is een winterbar, een ruil- en geefplein, een overdekte dansvloer, kinderanimatie en optredens.

De middag gaat van start met dj Danny van Radio Minerva. Hij speelt verzoeknummers en warmt iedereen op. Theater FroeFroe zorgt ervoor dat de allerkleinsten zich amuseren tijdens Winters Geluk. Ook de verenigingen uit het district brengen warmte. Zij maken die middag soep met vergeten en ‘misvormde’ groenten en strijden om de titel 'De beste soep van Antwerpen' en een mooie prijs. Ondertussen speelt Tom, Tom Bombardon en staat er een hiphop-initiatie van de Young Kingz op het programma.

Net als tijdens de vorige editie van Winters Geluk is er een geefplein. Elke bezoeker kan gratis deelnemen door iets weg te schenken of te ruilen.

's Avonds zorgt coverband Jeu De Foules voor de beste hits uit de jaren 80, 90 en 00. Afsluiten doen Tom Herteweg en Dieter Lizen, beter bekend als het dj-duo Laston & Geo. De lokale horeca zorgt voor een gezellige winterbar.

Praktisch

• Winters Geluk

• zaterdag 6 februari van 14 tot 24 uur

• Dageraadplaats, Antwerpen

• gratis

• meer info op www.districtantwerpen.be  - Klik hier voor de rechtstreekse link.

Verantwoordelijke districtsschepen: Cordula Van Winkel, districtsschepen voor feestelijkheden