Werk mee aan de Vlaamse welvaart

Op 5 februari 2024

Districtsburgemeester Paul Cordy aan het woord:

"Dit weekend was het verzamelen geblazen voor alle N-VA-kandidaten voor de Vlaamse, federale en Europese verkiezingen. Een hoop enthousiast volk, en daar was ik dus als kandidaat voor het Vlaams Parlement (13de plaats Antwerpen) bij.

Van september 2016 tot 2019 kwam ik als opvolger in het Vlaams Parlement, ik kreeg op daar de kans om in de commissie onderwijs het huidige beleid van minister Weyts mee voor te bereiden. Dat beleid, dat vooral inzet op een herstel van ons sterke, kennisgerichte onderwijs, zal de volgende jaren duidelijk zijn vruchten afwerpen, en mocht ik de kans krijgen, dan werk ik daar de komende jaren graag terug aan mee.

Wat opviel dit weekend: onze kandidaten hebben een enorme gretigheid om de kiesstrijd aan te gaan. We geloven in de boodschap die we brengen, we geloven dat dit de enige manier is om de Vlaamse welvaart en de Vlaamse toekomst te verzekeren, en willen daar de volgende maanden voldoende steun voor krijgen, zodat we ook aan zet zijn vanaf juni.

En ook u kan daar aan meehelpen de volgende maanden, steun ons, overtuig anderen, werk mee aan de Vlaamse welvaart."

Foto: Paul Cordy (districtsburgemeester N-VA district Antwerpen),
Kris Van Dijck (Volksvertegenwoordiger Vlaams Parlement), Matthias Diependaele (Minister van Wonen en Onroerend Erfgoed van Vlaanderen)