Europark viert feest op 4 juni

Op 2 juni 2016

Op zaterdag 4 juni zijn de inwoners van de wijk Europark op Linkeroever welkom om mee te feesten op het Europarkfeest. Ze kunnen onder andere koopjes doen op de rommelmarkt en genieten van gratis optredens.

Het grasveld naast de bibliotheek (Elsschot, Willem Elsschotstraat 5, 2050 Antwerpen) op Europark vormt op 4 juni het feestterrein voor het grootste wijkfeest van Linkeroever: het Europarkfeest. De dag gaat om 9 uur van start met een rommelmarkt. Terwijl de bezoekers op schattenjacht gaan, draait een dj van Radio Minerva nostalgische plaatjes.

In de namiddag staan er een heleboel muzikale optredens op het programma. Buurtsport en jeugdwerking Formaat zorgen voor een kinder- en jongerenaanbod met een voetbaltornooi en loopwedstrijd, fietsparcours, groot schaakspel en nog veel meer.

De buurtverenigingen en dienstencentrum Linkeroever zorgen voor drankjes en lekkers om van te smullen, dat bezoekers ter plaatse kunnen kopen.

Praktisch

• zaterdag 4 juni van 9 tot 18 uur
  • Willem Elsschotstraat 5, 2050 Antwerpen
  • Op de website van de bibliotheek staat meer info. Klik hier voor de rechtstreekse link.

Verantwoordelijk districtsschepen: Cordula Van Winkel, districtsschepen voor feestelijkheden